torsdag 2 april 2009

VR-ångest del 3

Nej jag håller inte på att bli tokig, jag är bara sååå frustrerad. Det kommer släppa på onsdag när jag har skickat in ansökan, jag lovar.

Jag är bra på rätt mycket, men jag saknar totalt säljaregenskaper. När man ska söka anslag är det en stor brist. Jag tycker liksom att allt jag gör är självklart. Mitt projekt är starkt och genomtänkt, varför räcker inte det? Det känns som jag är en floskelpapegoja. När det inte kommer naturligt blir det inte heller naturligt. Och det är det som gör mig så frustrerad, det känns som jag sitter och ordbajsar om något som egentligen är jätteviktigt. För det är det, och det är bra, men den där sista kryddan fattas och jag har det inte i mig.

Så jag tillåter mig att vara frustrerad och pysa lite frustration så här. Snart är det över, nu ska jag bita ihop och försöka marknadsföra mig igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar