tisdag 21 april 2009

Plastmöblerna försvann på nolltid

Trots barnens krokodiltårar la jag ut en annons om möblerna på Eniro. Jag trodde inte de skulle bli sålda. Vem vill ha gamla plastmöbler för 100 kronor? Jag har alltid haft dålig utdelning på Eniro tidigare, så jag tyckte att det kändes rätt tryggt. Jag gjorde rätt sak (försökte sälja möblerna) men tillräckligt dåligt (en halventusiastisk annons på Eniro) så jag räknade kallt med att de inte skulle bli sålda. Däremot trodde jag att vår barnvagn och cykelkärra skulle vara hett byte, de fick fina annonser både på Eniro och Blocket. 

Ack vad fel jag hade. Utegruppen är borta det andra är kvar. Till viss förtret för det var ju de andra grejerna som skulle ge lite pengar. Nu sitter jag här och har dåligt samvete. Var det dumt att driva igenom en försäljning av möblerna? De kanske kunde ha varit bra att ha? 

Är man hamster så är man... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar