söndag 12 april 2009

Skärpning!


Jag har lämnat studierna åt sitt öde under de senaste två veckorna. Att skriva VR-ansökan tog all teoretisk kraft från mig. Lägligt nog var temat förhållningssätt och folkhälsa med mycket statistik och "konsten att läsa en artikel". Jag har ju läst en och annan artikel i mina dar och är en glad amatör i statistiksammanhang. Därmed inte sagt att jag är fullärd, men jag kände att jag var tvungen att prioritera. 

Men nu... det finns inga ursäkter bara att hugga i och försöka hänga med. Hypertoni. Det är iallafall något jag inte har, så då behöver jag inte fundera på det. Jag ägnade gårdagen åt att repetera RAS, aldosteron och ADH. I solen. Nä det var ingen bra idé, men det var såå skönt att sitta och lapa sol. Bara vinglaset fattades, men nej, det går inte när man ska (låtsas) plugga. 

Solen är på väg mot balkongen, bäst jag går ut och sätter mig och "pluggar".

Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar