söndag 26 april 2009

40-års kris?

Hela mitt liv har skakats om de senaste åren så jag har inte haft tid med någon 40-års kris, jag har haft fullt upp med min livskris. Nu när jag börjar känna att jag inte bara kämpar för att överleva kanske det är dags för lite hederlig 40-års kris? Det blir ju inte lättare av att jag umgås med 20-åringar hela dagarna (ok jag kanske tog i lite, men ibland får mina kursare mig att känna mig väldigt gammal). 

Nu sitter jag här och bloggar och jag har precis börjat twittra. Bloggandet är jättekul, lite som att skriva dagbok, men twittrandet, varför??? Jag har skrivit två twittrar och det blir ju astråkigt. Jaha, hon har ätit frukost, och??? Jag gick in på några kändisars twittrar, de verkar också leva ett rätt vardagligt tråkigt liv utanför kamerorna. Vi får väl se om det blir något... 

Jag la in twittrandet här iallafall, så alla som besöker min blogg kommer kunna följa varje steg jag tar i mitt spännande liv. Nu pluggar jag. Nu äter jag. Nu går jag på toa. Nu åker jag buss... Enjoy!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar