måndag 11 maj 2009

Noll koll

Det har hänt mycket de senaste dagarna. Jag tror att det som händer är bra, men det kommer leda till att jag får dra ett större lass hemma, vilket kan bli tufft. Vi får se. En positiv sida av det som hänt är att vi kan behålla vår älskade husvagn. Jag har gått och våndats över att det blivit dags att ta det nödvändiga beslutet att sälja den, men nu behövs den plötsligt :-) Det känns stort att slutligen bestämma att den blir kvar ett år till. Nästa år ny vånda, men en husvagn ska säljas på våren, nu hoppas jag det kommer gå runt, har inte riktigt koll än.

Jag har faktiskt inte koll alls. Men jag tror jag har örnkoll. Ända tills jag upptäcker att spaghettin jag kokar står som en kvast i kastrullen (slängde i den och glömde röra ner den), eller när sambon bad mig ladda kaffebryggaren inför den tidiga morgonen - då satte jag på den och bryggde kaffet av bara farten. Ibland blir jag lite rädd för mig själv, men det fixar sig nog. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar