måndag 4 maj 2009

Möss på hjärnan

Operation sanering har nu kommit till sonens rum. Jag vet att vi borde gjort det tidigare, men det var så mycket roligare att åka till Kolmården. Sonen har lego ÖVERALLT, så detta kommer ta tid. Jag satt och plockade lego i godan ro, när jag kände en konstig doft. Fortsatte plocka... så slog det mig - det luktar kadaver! Svagt svagt, så jag kan ha misstagit mig. Ropade upp sambon, men han kände inget. När jag sniffade igen, var det borta, eller också var det min förmåga att lukta som var borta eftersom jag började känna av min allergi. Vi sökte igenom rummet iallafall, men hittade inget. Däremot hittade jag gott om muslortar. Hur mycket bajsar en mus per dygn egentligen??? 

Ligger det en död mus därinne så lär det visa sig, hoppas inte... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar