måndag 25 maj 2009

Är du manlig nog?

Min telefon alltså... Den har en välutvecklad autokorrigeringsfunktion som mest liknar en egen vilja. Denna autokorrigeringsfunktion är jättebra för det mesta, jag brukar inte behöva skriva åä och ö utan den fixar det själv. Men ibland, när jag har bråttom eller pratar med barnen samtidigt som jag skriver ett sms blir det lite fel. Skickade följande meddelande till sambon igår (såg det först idag).
"Har du manlighet att leta efter en gul tomat?"
Jag har länge varit på jakt efter en gul biff-tomatplanta, men de verkar vara otrendiga i år. Vad jag egentligen tänkt skriva till sambon var om han hade möjlighet att leta efter en planta...

Idag gav jag för övrigt upp och köpte en röd biff-tomat istället. Lite besviken...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar