söndag 11 oktober 2009

Lazy sunday

Har haft en helg i vilans tecken. Igår var jag rätt deppig efter att ha fått nyheten om att sambon inte får fortsätta sitt jobb, idag har jag samlat mig lite men är trött.

Det känns som jag mest såsar runt, men så tänkte jag efter, jag har legat i sängen och läst rätt mycket, utan att jag märkte det hann jag med hela parathyroidea. Jag tycker det är roligt att läsa, jag ska nog satsa lite mer på studierna nu ett tag. Jag har också hunnit med att simma efterföljt av bastu. Det var också skönt.

Imorgon är det dags för afrikansk dans igen. Det ska bli roligt att få skaka loss lite igen.

2 kommentarer:

  1. Afrikansk dans, det låter roligt! Skulle jag också vilja testa...

    SvaraRadera
  2. Det rekommenderas. Jag tycker om kombinationen att röra mig, samtidigt som jag måste tänka lite för att hänga med.

    SvaraRadera