tisdag 20 oktober 2009

Försov mig

Typ, lite på flit men det blev för länge. Jag vaknade med huvudvärk när klockan ringde kl 6 i morse och tänkte att jag tar den sena bussen och sover en stund till. Sen somnade jag om så gott och vaknade först kl 7.45. Det hade jag inte tänkt riktigt. Då blev det bråttom för sonen börjar skolan kl 8.15. Mina barn förstår inte begreppet "skynda sig". Det är klart att man måste undersöka hur regnskyddet funkar till ryggsäcken. Och oj vad viktigt det är att titta på fiskarna. Har man inget bättre för sig kan man ju alltid stå och titta fem minuter. Jag lessnade och tänkte att han får komma för sent, det är väl inte hela världen.

Sen när jag väl fått iväg dem blev det bråttom för mig för sista bussen går kl 8.45. Men jag hann. Känner mig rätt nöjd faktiskt för det var skönt med en sovmorgon.

2 kommentarer:

  1. HeHe, kan inte låta bli att notera reklamen direkt under inlägget. Om hjärtinfaktsinformation. Jag undrar vad de grundar sina reklaminlägg på. Det måste ju finnas en funktion som väljer ut "lämplig" reklam på lämplig plats...

    SvaraRadera
  2. Det missade jag... det kanske var att jag skrev skynda. :-)

    SvaraRadera