måndag 17 augusti 2009

Konstiga drömmar

Jag vaknade just tacksam över att det bara var en dröm. Polisen hade börjat jaga oss så det var skönt att det inte var på riktigt. Jag drömmer så konstigt när jag är sjuk.

Sambon körde bil i en berg-och dalbana. Han hamnade där av misstag och var tvungen att köra hela banan för att ta sig ut. Personalen var väl på kafferast eller något men vi fick härja i banan helt ostörda. Det gick bra, sambon tog sig igenom utan en skråma på vare sig person eller bil.

Allt jag tänkte var: Det här är inte bra för mitt magsår.

2 kommentarer:

  1. Från drömtydningsexperten:
    Du känner att livet är lite svajigt. Kanske är det mycket i livet som gungar? Du känner att du inte riktigt har kontroll på tillvaron och detta stressar dig. Men med tanke på att ni kom helskinnade ur "vrål-åket" kan jag ana att du ändå (om en kanske bara undermedvetet) tror på en positiv utgång av det hela.

    För en "mer korrekt" drömtydning hänvisas till Freuds bok med samma namn... ;)

    SvaraRadera
  2. Tack tack en briljant analys.

    SvaraRadera