söndag 28 februari 2010

Kolmården


Idag har jag varit i Kolmården. Tyvärr så har sonen haft feber inatt och maken är inte tillräckligt stark för krävande Kolmårdenpromenader, så dottern och jag fick åka själva (sonen tillfrisknade snabbt när han hörde vad vi skulle göra, men det dög inte, han fick inte följa med). Vi gick tipspromenad, men jag har inte allt för stora förhoppningar på att vinna eftersom det är sonen och maken som brukar sköta den biten (det har blivit åtskilliga böcker och DVD-filmer genom åren). Jag drömmer om att vinna en helg på hotellet, de har ju nischat in sig på spa-verksamhet. Precis vad jag skulle behöva. Att vinna är enda chansen för mig att kunna unna mig sådan lyx.

Det var kul att se djuren igen. Vi hann med allt man bör se inklusive delfinshow och nya noshörningsungen.

Dags att jag ägnar mig åt lite diskbråck.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar