måndag 22 november 2010

Ledig dag

Jag har tagit ledigt idag. Jag ska på utvecklingssamtal för dottern kl 12:30 och jag hade valet att ta ledigt (hinner inte åka fram och tillbaka och få något vettigt gjort varken på skola eller jobb) eller att krångla och byta tid. Dagens föreläsningar kändes inte superviktiga, så jag valde ledighetsalternativet. Så det blev visst en långhelg :)

I bakhuvudet hade jag många ambitiösa planer om vad jag skulle hinna med denna lediga dag. Plugga, fixa nya glasögon, simma, promenera, städa, tvätta.

Nu är klockan 10:07 och jag har hunnit... blogga.

*15 min senare: Nu har jag hunnit läsa ikapp alla andras bloggar.

3 kommentarer:

  1. Dagens viktigaste uppgift. Faktiskt.

    SvaraRadera
  2. Ja, det gäller ju att prioritera...

    SvaraRadera
  3. Tänkte precis säga detsamma - nog så viktigt det också!

    SvaraRadera