tisdag 23 november 2010

Demoraliserad

Jag tar ledigt idag med. Lite mer diffusa skäl idag. De pratade om snöstorm och klass 1 varning. Då ska man väl inte ge sig ut på motorvägen?

Nu har jag skickat iväg barnen till skolan och ska ha en dag bara för mig själv. Idag har jag inte heller några uppdrag. Simningen, syntestet och långpromenaden hann jag med igår.

Imorgon måste jag skärpa mig. Skolan lockar med en heldag om att skriva sjukintyg med tjänstemän från försäkringskassan. Visst låter det spännande!

2 kommentarer:

  1. De där FK-dagarna är indeed mördande, men nyttiga ändå - man får LITE hum om hur i hela världen man ska bära sig åt för att slippa få intygen i retur med vändande post för korrigering.

    SvaraRadera
  2. Jo, jag vet. A doctor gotta do what a doctor gotta do... eller hur var det?

    SvaraRadera