lördag 22 maj 2010

Ibland går det fort

Maken har fått jobb... tror jag. Han har iallafall jobbat några dagar i veckan som gick, men inga papper är påskrivna än (jag är lite fixerad vid pappersarbete vad gäller jobb). Bra att han har fått jobb, synd att det ligger i Södertälje. Samtidigt tändes den ondskefulla motorlampan på bilens panel. Så fort jag ser den lampan tänd, så ser jag hur tusenlappar får vingar och fladdrar iväg. Maken ska åka till verkstan idag och se om de har tid att diagnostisera. Vi vågar inte åka och hämta husvagnen från Värmland om inte motorn är ok, samtidigt är det inte heller något bra alternativ att maken dagspendlar till Södertälje med en dålig motor. Hoppas det löser sig smärtfritt.

Under tiden är jag glad att han har fått jobb... typ... bara alla papper blir påskrivna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar