torsdag 6 maj 2010

En vecka kvar...

och jag har inte läst någonting (nästan). Nu börjar förkylningen i alla fall ge med sig, så jag hoppas ha lite ork kvar i kväll för att läsa. Det var inte alls enligt planerna, jag har förlorat en hel veckas inläsningstid (ok, först hade jag lite kul så det har inte bara varit eländesförkylningar)

Nu börjar stressen komma, klarar jag inte denna tenta får jag inte börja T7 till hösten. Det är inte hela världen om jag missar, men jag VILL så gärna börja T7. Jag ska försöka fokusera på det för att orka lägga i en högre växel.

I morgon ska jag ha patientexamination, förra veckan var det övning, nu är det skarpt läge. Jag känner mig lite nervös eftersom jag tyckte det gick så dåligt förra gången. Det bästa är om jag lyckas hålla mig lugn, lite kan jag, om jag bara kan hålla mig till det så går det vägen. De säger att det inte är högt ställda krav för godkänt, men det hjälps inte, nervositeten kommer ändå. Men lite kul är det också, alltid dessa dubbla känslor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar