söndag 22 mars 2009

Sjuk igen... eller fortfarande.


Då har jag blivit sjuk igen... eller fortfarande men med ny inriktning. Den här gången känns det som en klassisk förkylning med halsont, så det är väl bara att bädda ner sig, tycka synd om sig och hoppas att immunförsvaret gör vad det ska. Fast jag börjar undra var mitt immunförsvar har tagit vägen. Alla virus som kommer inom 100 meters radie verkar ju frodas i min kropp utan minsta motstånd. Kommer ni ihåg reklamen med "ingen blir så sjuk som jag"-killen? Så känner jag mig. Jag tänker faktiskt unna mig en dag med fullständig självömkan och misär. Det är ju faktiskt Söndag. Imorgon är det bara att bita ihop och åka till jobbet/skolan. Vi ska börja med statistik - jippie! (ok det var ett utrop med en viss ironi).  

Bilden kommer från ett företag som säljer de coolaste gosedjur jag sett, kolla här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar