torsdag 15 april 2010

Någon gång ska man väl köra...

Jag har aldrig känt mig så lost inför en tenta. Visst har jag haft tentaångest tidigare, men nu känns det totalförvirrat. Jag försöker intala mig att det inte gör så mycket att köra en tenta, men jag VILL klara den. Vill vill vill.

Hur många bansystem och kärnor kan man hålla reda på vid ett och samma tillfälle? Inget just nu för jag blandar och ger hejvilt.

Jag ska i alla fall kämpa in i det sista. Tillbaka till anteckningarna... vestibulookulära reflexen... såååå spännande.

3 kommentarer:

  1. Kämpa lite till, snart är det över!
    Heja!!

    SvaraRadera
  2. Tenta ångest är något nästan alla studenter lider av, men SÅ skönt när man har gjort tentan, sen är det bara att vänta på resultatet. När jag läste en kurs om människokroppen så hade vi en bok som heter Människans fysiologi, de på läkar programmet har tydligen den. Väldigt svår och går in verkligen på djupet, dock lite för avancerad för den nivån jag skulle kunna!men nu kan jag allt om ATP!Lycka till !!!

    SvaraRadera