fredag 16 april 2010

Cerebellumneglekt

Tentan var uppdelad på tre fall med flera delfrågor i varje fall. Första fallet gick ok, andra riktigt bra. Jag började tänka att ok, jag kanske kommer fixa det trots allt. Sen kom fall tre. Cerebellum. Jag har inte läst om cerebellum. Det har hastats över under någon föreläsning men har för övrigt inte tagits upp under kursen. Visst vet jag att den finns med i målen, men jag har inte hunnit, det har varit så mycket annat att läsa. Troligen blev cerebellum mitt fall. Jag är nära, kan jag ha lyckats ta mig över den magiska gränsen????

5 kommentarer:

  1. Hoppas det gick vägen! Ofta rättar de mycket schysstare än man tänker själv. Trevlig helg!:)

    SvaraRadera
  2. Jamen tänk, det tror jag. Och hoppas!

    SvaraRadera
  3. Jag hoppas hoppas. Vi får se...

    SvaraRadera
  4. Cerebellum... det är nåt bihang till njuren va?

    Hoppas tentan gick bra iaf!

    SvaraRadera
  5. Absolut, helt ovesäntligt. Jag förstår inte hur de kunde ägna 25% av en neurotenta till njuren.

    SvaraRadera