fredag 1 januari 2010

Gott Nytt År

Då är det alltså 2010. Nu börjar den svåra perioden när man ska lära sig skriva just 2010, inte 2009. Första januari. Låter kallt tycker jag.

Jag har funderat på det där med nyårslöfte. Jag är ju så himla duktig jämt, så jag kan inte ge ett nyårslöfte utan att seriöst försöka leva upp till det. Jag är tillräckligt oduktig just nu för att inte orka komma på några käcka målsättningar för det nya året. Men en sak kom jag på:

Keep up the good work!

Visste ni förresten att det var fullmåne på nyårsafton. Det måste vara ett gott tecken, det kommer bli ett bra årtionde.

3 kommentarer:

  1. Kanske skulle det kunna bli ett passande nyårlöfte att inte vara så duktig hela tiden? Dessutom innebär ju det löftet att du inte alltid måste vara så duktig och leva upp till ditt nyårslöfte. Alltså får du tillåtelse att vara lite duktig ibland också... Gick det att hänga med? ;)

    SvaraRadera
  2. Det låter som självmanipulering på hög nivå :-)

    Jag gillar det!

    SvaraRadera
  3. Självmanipulering är jag bra på... ;)

    SvaraRadera