fredag 22 januari 2010

Fredag

Jag är helt slut. Efter makens operation släppte alla spänningar och jag fick megamigrän och nackspärr. Sumatriptan är dock guds gåva till migränikerna så torsdagen förflöt väl ändå. Idag kan jag vrida huvudet åt båda hållen även om det stramar.

I helgen ska jag ta det lugnt och vila, kanske kan gå på bio med barnen? Ska se om det går någon lämplig film. Boken är utläst (Karin Wahlbäcks nya) ska se om jag kan hitta någon annan bok att läsa. Jag ska iallafall försöka spana in Let's Dance, jag har inte hunnit med det denna säsong. Undrar om jag har missat något viktigt?

På måndag börjar T5! Jag känner mig stor. Som när man gick i grundskolan. För varje termin blir man lite större.

2 kommentarer:

  1. Allt som har med hjärnan att göra inklusive syn och hörsel. Sista halvan av terminen går åt till att förbereda sig för stadietentamen där man ska tenta av allt man lärt sig första fem terminerna.

    SvaraRadera