onsdag 26 oktober 2011

Pysslar

Det började med en liten rehabverkstad. Maken behövde fixa en vadderad ficka som skydd för pacemakern eftersom pacemaker inte är så bra tillsammans med bilbälte, i alla fall inte när man är yrkeschaufför. Så jag sydde en prototyp. Ful som attan, men prototypen ska ju göras för att se om tanken funkar. Blir det bra kanske jag kan få fram något snyggt nästa gång. Rosa, med paljetter kanske...

Sen kom jag på att vi har ett erbjudande från Vattenfall där vi får en gratis fotobok. Hoppsan, erbjudandet gäller bara månaden ut, så jag satte mig och fixade ihop en fotobok om semestern på Legoland. Det blev jättebra och kul att göra ett minne av resan. Jag borde verkligen ta mig tid och göra så där av andra bilder med. Man tittar ju inte på bilderna som ligger i datorn en masse. Nu valde jag ut de bästa bilderna och sen kan man ta fram och titta i boken när man får lust.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar