lördag 5 december 2009

Dags att ändra läge

Klockan är 12.30 och jag har mest legat vågrät hela förmiddagen. Det känns rätt bra. Nu ska jag försöka inta en mer vertikal position och göra något nyttigt... kanske. Att äta är väl nyttigt?

Om det blir för jobbigt kommer jag skylla på gårdagens Idol-chock. Tove blev utröstad. Hur gick det till? (Hur många gånger ringde jag? Nada, men det har väl inte med saken att göra.)

Jag funderar på att börja läsa om antibiotika, men det tar emot. Kanske ska satsa på sepsis istället, lite mer drama. Eller inte läsa alls idag. Får se...

Kan man göra en poll på Blogspot? Jag kanske ska låta mina kära läsare bestämma om jag ska simma idag? Uppenbarligen kommer jag inte iväg om inte någon annan säger till mig. Någon som vet hur man gör en poll?

Tillägg lite senare:
Jag har fixat det alldeles själv! :-)
*löjligt stolt*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar