torsdag 16 juni 2011

Nervös väntan

Idag var det skolavslutning för barnen. Den blomstertid är naturligtvis obligatorisk och krama fröken. Jag var glad att jag kunde vara med, tidigare har skolavslutningen ofta krockat med tentan, men inte i år. Passade på att ta hela dagen ledig.

Fortfarande inget tentaresultat. Nu börjar nervositeten komma. Kollar min mail titt som tätt, men boxen är tom. Hoppas hoppas jag får resultatet i morgon (men de har ända till på torsdag nästa vecka på sig att rätta).

Under tiden har jag pimpat köket. Jag införskaffade en ny vaxduk för 70:- som gjorde sig mycket bra till den nya spisen. Jag är nöjd.

Imorgon jobb, sen fyra dagar ledigt så att jag kan finnas till hands när dottern ska till ridläger. Ska ägna dagarna åt att röja och kasta lite, jag har en vision om att göra lägenheten fin till semestern, då kommer den hålla sig fin länge eftersom ingen är hemma och stökar till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar