måndag 20 juni 2011

Nä, fortfarande inget tentaresultat...

Idag borde det komma tycker jag. Kollar mailen en gång i timmen. Annars ägnar jag dagen åt att storstäda i vardagsrummet. Frustrationen från det icke-ännu-färdiga tentaresultatet får komma fram med hjälp av dammsugaren. Har till och med tvättat fodralet till mina poäng-fåtöljer. Vi köpte dem innan vi fick barn, när vi var unga och dumma och trodde att det var en bra idé med vita fåtöljer. Har även krängt på fodralen igen. Det kändes som de krymt några storlekar i tvätten, men med hjälp av det kända djungelordspråket "går det inte med våld så använd mera våld" lyckades jag kränga på dem.

Om inte tentaresultatet dyker upp, får jag väl gå vidare och storstäda nästa rum...


2 kommentarer:

  1. Jag väntar också på resultat från min hemtenta. Jobbigt att vänta. Kanske kommer svar idag...

    SvaraRadera
  2. Ju längre jag väntar, desto jobbigare blir det. Jag håller tummarna för dig.
    //FiaLisa

    SvaraRadera