torsdag 17 januari 2013

Jaha...

Ilska är en bra drivkraft. Uj vad effektiv jag varit på jobbet. Jag har inte kunnat överklaga än för sekreteraren är på kurs och jag behöver ju se tentan för att veta vad jag ska klaga på. Jag har ändå gått igenom tentan och tittat på hur många poäng jag fått på varje fråga och jämfört det jag tror jag skrev med svaren. I mitt huvud borde man kunna ge mig minst 10 poäng till utan att var för snäll. Men det är klart, återstår att se vad jag lyckades skriva ner, det kanske bara finns i mitt huvud... Tänk om det bara står massa rappakalja. Kanske fick blackout och bara skrev bla bla bla...

Mitt i min ilska får jag ett mail med påminnelse om att jag ska lämna tillbaka en bok som jag redan har lämnat tillbaka (för en gångs skull har jag faktiskt koll på vad jag gjort). Den stackars bibliotikarien vågade väl inte annat än att stryka boken när jag kom ner som en vulkan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar