torsdag 25 oktober 2012

Bråda dagar

De senaste dagarna har ägnats åt att försöka återuppliva/rädda livet på diverse dockor. Hittills har jag inte lyckats, trots att tekniken och ABCDE sitter bättre och bättre för varje gång, men jag skulle nog bli lite rädd om dockan hostade till på riktigt.

Att rädda liv är jobbigt och på kvällarna kommer jag hem helt utschasad. Då önskar man sig inget hellre än att få krypa ihop i en kravlös bostad med en kopp te. Istället möts jag av en vägg full med svartmögel! Kvällarna få således ägnas åt att diskutera badrumsrenovering vilket har expanderat till att även innefatta tvättstugerenovering med hantverkare, bostadsrättsförening och försäkringsbolag. Har jag berättat att jag är rädd för hantverkare och försäkringsbolagstjänstemän? Jag vill helst gömma mig under täcket och inte komma fram igen förrän renoveringen är klar och betald.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar