onsdag 13 juni 2012

Eeeeh...

Jag vågar knappat tro det. Har kollat mina mail stup i kvarten, utan resultat. Loggat in på ladok ungefär lika ofta. Tittat. Tittat igen. Så idag, tittade jag, men såg inget. Någonting kändes ändå konstigt så jag tittade igen och där stod det: Bildtenta 0p G. Det kan ju bara betyda att jag klarat tentan, eller hur? Låt er inte luras av att det är 0p, tentan spänner över allt vi har lärt oss på läkarprogrammet, att göra om den är... jobbigt. Så, jag firar med ett glas vin, och vågar fortfarande inte riktigt tro det förrän jag fått mail om resultatet.

4 kommentarer:

  1. Ett preliminärt grattis är väl på sin plats!! Grattis! Själv väntar jag fortfarande...

    SvaraRadera
  2. Hej Stort grattis till att du klarat bildtentan! Själv har jag inte haft den turen. Jag gjorde min första bildtenta i dec 2007 och skall upp nu den 24/8 2012. Mycket frustrerad!! Hur lyckades du att klara den? Några bra förslag på inläsning? Jag har också en liten snart 2 åring och en till på väg så det kommer ju inte bli lättare.
    Tack för din tid och lycka till med sista terminen. Snart är du klar!!
    Mvh
    Kristina Wood
    en evig underläkare...

    SvaraRadera
  3. min epost adress: doctorcita_tina@yahoo.com

    SvaraRadera