onsdag 22 februari 2012

Äntligen!

I termin 2 fick jag höra att Laurells Klinisk Kemi var på väg att uppdateras. Ingen idé att köpa den då, tänkte jag, eftersom det är ett väldigt händelserikt ämne. Istället väntade jag. Och väntade. Och mailade förlaget. Och väntade.

Men, för några veckor sedan fick jag ett mail från förlaget om att den nya upplagan var på väg till tryck (fatta hur tjatig jag måste ha varit när de kom ihåg mig). Jag beställde ett ex så fort jag kunde och idag, damp den ner i brevlådan.

Hinner inte läsa nu, men klart den ska läsas från pärm till pärm. Rafflande sommarläsning kanske?

2 kommentarer:

  1. Mm, Grattis och jösses så trevligt att vi människor är olika så att det finns någon som vill ta sig an en sån bok... Mångfald är underbart...

    SvaraRadera
  2. Haha, ja jag har vissa sidor som kanske är lite... ovanliga.

    SvaraRadera