fredag 9 december 2011

Har helt glömt...

Jag har varit så mycket på sjukhuset den här veckan för att ta igen lite av den tid jag tappade när jag var sjuk att jag liksom bara gled igenom beslutet som gett mig så mycket bekymmer tidigare.

Det löste sig själv, på walk-over. Geriatrik backade pga interna problem. Några har röstat på alternativet ledig - och visst hade det varit skönt men... konsekvenserna hade blivit för smärtsamma. Dels den mer akuta konkursen som jag försöker hålla borta, nu är det ju bara ett år kvar, men även för att en ledig sommar inte hjälper till att öka mina chanser för en snabb AT-plats. Är man så gammal som jag så vill man inte gå på UL-vik och fördriva tiden. Jag vill hinna bli klar med ST innan pension.

Så det blev medicin i nio veckor. Det kan nog bli bra.

2 kommentarer: