lördag 11 december 2010

Tacka gudarna för skatteåterbäringen!

Eller kanske maken, eftersom han jobbade så mycket förra året. Vi firade med att köpa en tidig julklapp till familjen - ett PS3 med tillhörande rallyspel. Jag ägnar mig därför för tillfället åt att köra hårt in i cementmurar. Dottern sopar banan med mig men sonen har lite kvar att lära (som tur är för min stolthet och för den framtida tentan, annars hade jag varit tvungen att sätta mig på träningsläger).

Annars börjar allvaret kännas som det kommer närmre allt för fort. Jag börjar inse hur mycket jag har att läsa. Denna terminen har inte gått i flitets tecken. Milt sagt. Jag kan inte med att ha dåligt samvete för det, jag tror jag behövde det. Men, det vore skönt att klara tentan så jag ska försöka minska ner på rallykörande och hästspel och uppföra mig som den vuxna person jag kanske är (räknas studenter som vuxna?).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar