lördag 19 mars 2011

Tryck på play


Hela familjen tryckte på pausknappen för två veckor sedan. Influensan har varigt osedvanligt långdragen och krafttömmande. Sonen återhämtade sig först, maken startade lite sent men verkar komma igen snabbare än mig och dottern. Dottern har varit hemma från skolan i två veckor, det har aldrig hänt förut. Själv kämpade jag mig iväg till KAVA igår och strosade runt blek om nosen och funderade på vad jag egentligen skulle lära mig där. Längre orkade inte tankarna.

Nu är det dags att trycka på play igen. Ta vid där vi slutade för två veckor sedan. Jag ska försöka undvika knappen fast forward. Det är lätt att komma åt den när man vill komma ikapp, men det tar på krafterna. Jag ska försöka nöja mig med play, i normal takt, jag kommer nog ikapp ändå, men det tar lite längre tid.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar