måndag 8 juli 2013

Hemma igen

Visserligen har jag en knapp vecka kvar innan jag börjar jobba, men det känns ändå som semestern är slut. Men så är det naturligtvis inte. Ska försöka röja undan semesterkaoset i morgon och sen kanske vi kan få till lite utflykter för att förgylla tillvaron. Jag har haft en lugn och skön semester men ändå aktiv eftersom maken och jag har varit ute och gått med stavar många mil medan barnen har deltagit i ett seglarskola. Trots denna intensiva aktivitet har jag gått upp i vikt, all time high inklusive graviditeter. Hur gick detta till? I chocktillstånd anmälde jag mig till viktväktarna på en gång och jag har spanat in framtida träningsformer. Det är tufft att vara en medelålders tant. Pedagogisk som jag är tröstar jag mig med en biskvi och en öl i solen nu sista kvällen innan det nya livet börjar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar