söndag 25 mars 2012

Trög som...

Jag skulle ju inte söka VR i år. Jag avskyr de där ansökningarna, går upp på en tenta vilken dag som helst bara jag slipper en VR-ansökan. Men så sa chefen att jag nog borde i alla fall... han vet ju, han kan bedöma om man har en chans eller inte. Och då kan jag inte säga nej för tänk om det skulle gå vägen. Och visst ser oddsen inte så bra ut, men det finns en chans. Så nu har jag våndats en söndag med att få fram ett första utkast. Har en vecka på mig att fixa, pimpa och komplettera. Sen kan jag lägga det bakom mig.

3 kommentarer:

  1. Stort lycka till med ansökningen! Det kommer att gå vägen!

    SvaraRadera
  2. Tack Mamma och läkarstudent, hoppas du har rätt :)
    Anonym: Vetenskapsrådet, de utlyser stora projektbidrag varje år. Det är en rätt omattande procedur att söka.

    SvaraRadera