torsdag 23 augusti 2012

Hur svårt kan det va?

Ja, som ni märker har vetskapen att jag nått ända till termin 11 gått mig åt huvudet. Jag har fött två barn, då har jag väl klarat obstretiken? Att sedan föda upp två barn och gå igenom vattkoppor, mollusker, scharlakansfeber, tredagarsfeber och alla andra pricksjukor man kan få... då är väl pediatriken fixad? För att inte tala om pek-tentan. Vi ska tenta av en vetenskaplig publikation, hur nu det ska gå till... men jag hoppas verkligen att min forskarutbildning ska komma till sin rätt där, annars kan man ju undra om det är mig eller kursen det är fel på. Det skulle vara det där med akutmedicin då... får jobba lite på det.

Så, välkomna tillbaka om sisådär fyra månader. Om jag inte klarat tentan kan ni ju låta mig äta upp detta blogginlägg, med lite salt kanske...

2 kommentarer:

  1. Låter intressant med en PEK tenta. Undrar hur en sån ska utformas. Hur som så håller jag med om att det borde du fixa lätt som en plätt :)

    SvaraRadera