lördag 19 juni 2010

Telia suger fett

Jag är så förbannad på Telia. Vi har bredbandstelefoni. Igår slutade både telefon och internet att fungera. Maken har ägnat MÅNGA timmar i olika telefonköer (snitt-kötid är 1,5 timme på varje instans) och har efter tre samtal lyckats fixa så att internet funkar. Telefonen är fortfarande död. Då hittar jag en chat - det var bara 15 min väntetid där. När jag kom fram beskrev jag vårt problem och fick till svar: "Tack och välkommen åter"

Försökte då felanmäla via internet. Fick då ett meddelande "Det går inte att felanmäla ditt nummer, vänligen kontakta kundtjänst på tel 90200"

Glöm det!

Telefonen fungerar fortfarande inte. Vi orkar inte stå i telefonkö längre. Kanske ska göra mig av med telefonen? Varför betala för en tjänst man inte får?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar