lördag 12 juni 2010

Inlines

Maken och barnen köpte inlines idag. Barnen åkte runt som om de var gjutna på fötterna. Vi får väl klippa bort dem en gång om året för att byta till en större storlek. Som när ormar ömsar skinn. Maken åkte också obehindrat. Själv var jag skeptisk. Jag tror inte människan var ämnad att ha hjul på fötterna. Men de andra såg ut att ha så kul så maken lånade mig hans inlines.

Jag hade rätt. Stel som en pinne stapplade jag fram och visualiserade radiusfrakturer, femurbrott och... ja ni fattar.

Nej, det var inget för mig. Jag håller mig till stavgång och bröstsim även i fortsättningen.

3 kommentarer:

  1. Tack! Tyvärr har jag inte sett några yngel i det stora akvariet idag, men jag e glad för de jag lyckades "rädda". Av alla dessa kampyngel har jag nu tre kvar :) bättre än inga! De är i en yngelkasse i lilla akvariet, då jag guppiebarnen kan äta dem. De växter ju typ ingenting! Lyckas nu inte få benbrott eller bryter handledaren efter att du har "lekt" med barnen! /Emma

    SvaraRadera
  2. Men man bör ju testa allt!!

    SvaraRadera