fredag 29 maj 2009

Stresstolerans = 0

Jag brukar klara av att hålla många bollar i luften, men nu under tenta-P är den förmågan som bortblåst. Jag har varit på jobbet varje dag och gjort det som måste skötas, men försökt hålla allt på en lagom nivå, utan allt för mycket ansträngning. Men så ska jag planera en Stockholmsresa och det blev jätterörigt - mest för att barnen måste vara hos mormor och jag vet inte om jag har bilen och hur ska jag då få barn och bilbarnstolar till mormor utan bil och ska jag boka stockholmstågbiljett från mormor eller hemifrån... Sen dök ett akut projekt upp som skulle planeras. Sju personer ska koordineras och följa ett förutbestämt schema i juni. Det var ju bara det att flera hade semester inplanerad och ingen ville jobba på midsommarhelgen och sköt vi på det blev det för sent och... ja det blev bara krångligare och krångligare och inte blev det bättre av att jag la ner allt och åkte hem för att jag behövde plugga. Så gjorde jag ett nytt försök idag och fick ihop ett bra schema, allt klart 15:e juni. Så kom jag på - jag ska ju till Stockholm då... Så frågan är: ska jag klona mig eller ska jag försöka smita från försöken? Det återstår att se, orkar inte tänka på det nu. 

Nej, nu ska jag fokusera mig och försöka få glomerulonefrit till något spännande och visst är det självklart att man kan skilja glomerulonefrit från glomeruloskleros? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar